24 Oktober 2009

banyak x hapdet.....

aku adalah sgt la malas untuk menghapdet blog sb telalu bz...(bz sgt kahhh??) alasan ko kann..kan..kan....
gambar nan ado skrg sb x upload lg,aku story dlu pas tu nnti aku upload gmbar.spnjang 4/5 hari ni,mengisah kan aku pg hospital appt aku dan dania dari pagi smpai ke ptg,sgt hazab okeh....tntng dania,Alhamdulillah hormon THYROID dia brada pd tahap normal sudehhh....(normal 11.5-22.5) dan dania lak tahap dia 20,sblm ni sgt la rendah iaitu 0.2.dan ader lg 1 tang bhagian otak dia yg mengawal Thyroid tu,(normal 2.5-7.5) yg ni sepatutnya tak boleh tggi tpi dania menjangkau 150 okeh....after mkn ubat slama sblan ni dan rendah skit iaitu 26,tpi mmng kna mkan ubat,x blh miss even 1 hari pun.Doktor pun ckp ader yg begantung ubat smpai seumur hidup....x pe la janji my baby chat....dan skng lak masalah lain lak,dania demam,selsema,batuk (penyakit 3 serangkai kan...).bwk g jmpe doktor Bee dia spray hidung dan sedut segala hingus2an,dan doktor juga bekalkan spray.Cian anak mama.....mcm ni la gaye nye dah ader anak ni.sabar je laa.....selain tu life aku bejalan cm biasa,nk tgk gmbar nnti aku upload ea......layan sajork citer2 ku iniii.......layannnn......

2 ulasan:

hOtMaMa berkata...

yer..mmg layannn...kena lak dok tengok si dania yg comel lote tuh... haihh... terus mak verangan nak ada baby..hihihi... tp kesian la.. first time dengar yg baby pun ada thyroid...kesian... get well soon dania!

MaMa DaNiA berkata...

to hotmama:
tq hotmama....ye,tpi skng my baby dh ok skit but still follow-up kt GH....