13 Oktober 2009

mama luv u syggg....

mama so luv u syg....
today my baby dania dah 3 bulan 19 hari....untk pengetahuan smua(ulang blik ke ayat...) dania ader thyroid.hormon thyroid yg rendah....sb tu aku dan famili tgk dia cm kurang aktif,lambat,x ceria dan slalu menangis.jadi aku dan husband bwk my baby pg jmpe doktor pakar di seremban iaitu di klinik Bee..(doktor Bee ni sgt la bgus) dia ambik darah dan 3 hari lpas tu dpt result so dia explain about thyroid. mcm2 dan bnyak jgak soalan aku tnye..(klau korang nk tau psal thyroid,search sndri la kt google ea)dan aku pun lega sb ader cara rawat nye.makan ubat,smbil tu always follow-up kt GH(aku followup kt spital srmban sojork coz free...haha....)dan skng aku sgt2 la happy sb dania mnjukkan perubahan yg baik.dia dh mula aktif,dah gelak2,senyum,borak2(dgn bahasa dia la...hehehe...) dan dia dh berak cm biase(sory klau ayat x sopan...huhuhu...) coz slama ni dia sgt la susah berak,lg2 der thyroid ni kdang smpai 1 mggu lbih...dan skng hormon dia dh beransur stabil...aku sbg ibu sgt la besyukur....nk tau lg,nnti aku update pasal my baby dania ea....coz bz skit

4 ulasan:

Nomee berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
marinahunny berkata...

salam mama dania..welcome to the world of blogging...thanks sudi singgah...saya doakan yg terbaik utk baby dania...

MaMa DaNiA berkata...

to marinahunny:
thanks ye kak...

Tanpa Nama berkata...

mengapa tidak:)